Психолог, психотерапевт.

Кандидат психологічних наук, доцент, практикуючий психолог, гештальт-терапевт, керівник навчально-терапевтичних сертифікатних програм з практичної психології, акредитований терапевт, тренер КГУ.

Психотерапевтична освіта:

Програма професійної підготовки гештальт-терапевтів та гештальт-консультантів (2008р.- 2012р. Київський Гештальт Університет 1, 2 ступінь.Тренери: Г.Смолін, І.Дідковська, Г. Кушнір, І.Погодін)Київський Гештальт Університет-акредитований в Європейській Асоціації Гештальт Терапії та Європейській Асоціації Психотерапії), сертифікований гештальт-терапевт. 

  • Авторська програма І.Дідковської по вдосконаленню практики гештальт-терапевтів, підготовці супервізорів і викладачів ГТ (3-я ступінь) Київський Гештальт
  • Університет, тренери: Лінда Осборн, Даан ван Баален, Маргарита Спаньолло Лобб, Пітер Філліпсон

З 2008 року – практикуючий психолог (індивідуальна та групова психотерапія, консультування – проблеми  із стосунками в сім’ї, на роботі, між дітьми та батьками, депресія, страхи та фобії, психосоматичні симптоми, залежності, втрати, травматичний досвід).  З 2014р. по 2015р. – керівник науково-практичної лабораторії «Психосоціальна підтримка та реабілітація постраждалих унаслідок бойових дій».

Професійні інтереси: психологія здоров’я, психологія успіху, особистісний розвиток, гуманістичні напрями психотерапії.

Спеціалізації:

«Психодіагностика та психокорекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії» (Авторська програма А.Колобовнікової).

«Групова психотерапія в рамках гештальт-підходу» (тренери : І.Дідковська, І.Погодін)

«Психологічне консультування та психокорекційна робота з дітьми та батькам в гуманістичному підході» (тренери : О.Ратинська, О.Возіянова, К.Бабенко)

Участь і завершення навчальної програми «Психодрама в груповій та індивідуальній роботі» (ведуча М. Левандовська)

Теми з якими працюю: стосунки в сім’ї, парі, на роботі, між дітьми та батьками; про близькість в стосунках і про їх завершення, самоцінність та самооцінка, депресія, панічні атаки, психосоматичні симптоми, страхи. втрати, дитячий травматичний досвід, особистісний розвиток та інше.

Групова терапія — проведення терапевтичних та навчальних груп в гештальт-підході, організація тематичних практичних семінарів; ведучий тренер навчально- терапевтичних програм “Практична психологія”, “Дитяча психологія та психотерапія”,  терапевтичної групи “Психодіагностика та корекція життєвих сценаріїв методом казкотерапії та психодрами”.

Тренер терапевтичних груп та сертифікований психотерапевт для учасників навчальних програм з підготовки гештальт-терапевтів/ гештальт-консультантів. 

Читання навчальних курсів:

  1. Вікова психологія.
  2. Соціальна психологія.
  3. Основи гештальт-терапії.
  4. Дитяча психологія та психотерапія.
  5. Вступ до спеціальності.